Platta på ingång...

Har äntligen hittat en möjlighet att få tag på CD-dyrgripen "Shurebrothersband" med... ja, gissa vilka...Jo, ni gissade rätt, Shure Brothers Band! :-)

Eftersom spelningar med dom inte är så tätt förekommande och jag själv är en dålig människa som inte tagit mig till dom exklusiva tillfällen då musikunderhållning i toppklass erbjudits så har jag helt enkelt inte hittat nåt sätt att få tag på plattan. Men igår skrev jag i deras gästbok, och snabba och alerta som ungdomar är, fick jag idag ett glatt mail med besked om tillvägagångssätt för att kunna bli ägare till plattan. Så, sagt och gjort, jag ringde upp grabben och bestämde möte imorgon då en exklusiv skiva plast ska bytas mot en knippe Babylon-mynt. :-)

Kul även att dom uppskattade inlägget om deras spelning i Motala förra året.

... o ni som vill lyssna på skivan via det däringa internettet kan kika in HÄR. (Klicka på i-pod-spelaren till vänster...)

Men eftersom jag vet att flertalet av mina läsare är förtappade, slöa jävlar som säkerligen inte klickar sig vidare på länkarna jag lägger in, så lägger jag in ett litet klipp här oxå. Se, lyssna och njut...


Kommentarer
Postat av: Koffe

Bästa jag sett på kanal lokal sen winnerbäck :)

2009-03-03 @ 23:06:51
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: poffe

Bästa jag sett på kanal lokal sen Winnerbäck :)

2009-03-03 @ 23:07:57
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: Anders

Koffe-Poffe: Hahaha! Det låter som ett gott betyg! :-)

2009-03-03 @ 23:37:48
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0