Oj jäklar!

Wiiiehaaaa, jag är vid liv igen!

Lyckades, tack vare blogg.se:s eminenta kundtjänst totalåterställa bloggen, så nu kan jag logga in igen.

Jag hade alltså glömt mitt lösenord, plus att mailadressen jag anmält till bloggen var en gammal adress som inte finns kvar. Därav blogg-torkan. :-)

Trots att det är typ ett halvår sen jag skrev nåt så måste jag säga att jag beundrar er stackars jävlar som fortsatt att envetet gå in på bloggen... Va fan, ett halvår liksom o ändå en bunt besökare per dag. Berätta gärna vilka ni är så ska jag skicka god karma till er.



Nu kanske det rent av går lite snabbare tills nästa inlägg. Tills dess kan ni ju kika in på vad jag gjort dom senaste två månaderna, www.artistconnector.com. In, lyssna, plocka hem musik gratis o njut!


Kommentarer
Postat av: L

Högst upp på min läsa-blogg-lista ligger du. Och som jag har väntat! Väntat, väntat och väntat... :P

Tydligen är det som de säger, den som väntar på nå gott... bla bla bla... :D



2010-11-25 @ 09:54:43
Postat av: Lottie

Ja jävlar!! Hehehe... :-D

2010-11-25 @ 20:52:19
URL: http://www.trottpunktnu.blogspot.com/
Postat av: Anders

L: Det känns som en ära att ligga där, en ära jag dock känner att jag inte rikigt förtjänar. :-)



Lottie: Kul att även du kikar in. :-)

2010-11-25 @ 23:12:18
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0