Jag tycker nästan synd om er, men bara nästan!

Det är så sällan jag uppdaterar här, så de flesta av er vänder nog direkt i dörren liksom. :-)

Bara för att kompensera lite så kommer här en kort sammanfattning av senaste tiden.

Som jag skrev i förra inlägget så var det ju spelning med De Lyckliga Kompisarna i lördags i Linköping. Det blev, efter viss tvekan, en tur dit, och det ångrar jag verkligen inte. Tycker faktiskt att dom hade vässat sig ytterligare lite mot när jag såg dom för 1,5 år sen. Bra drag! Nåt annat som var riktigt kul att se var ett av förbanden, nämligen Svensk Punk, som om jag förstått det rätt, är ett gäng killar o en tjej från Linköping. Dom var riktigt, riktigt bra och en mycket positiv överraskning. Kolla upp dom på tuben eller MySpace om ni blir nyfikna. Bra råpunk i Asta Kask o Strebers anda.

I övrigt så agerade jag fyllechaffis både i fredags o lördags. Funkade helt ok tycker jag. Blir t.o.m repris den här helgen, både fre o lör, men med andra passagerare dock. :-)



Igår var jag på min första arbetsintervju sedan 2000, och det gick som förväntat. Klart att ingen vill undgå tillfället att anställa en sån klippa som mig! ;-) Haha, eller!? Hur som helst så börjar jag mitt nya jobb på måndag med att påbörja en 4 veckors utbildning som ska ligga till grund för kommande jobb. Jag måste ju erkänna att även om det känns bra att ha jobb, så suger det ju fet getpung att behöva ha fasta arbetstider, nåt som jag inte har haft sedan 2003... Men, men, bara att bita ihop o inse att det är precis så dom flesta andra har det oxå. :-) Kunde varit värre...


Nåt mycket glädjande i övrigt är att Caj Karlsson är bokad till visfestivalen i Västervik! Dessutom kommer han att spela samma dag som världens bästa Toni, så det kan ju knappast bli bättre! Boka in 15 juli i era kalendrar!



Så, nu har ni ju fått er en dos av Anders tankar igen, så nu lägger jag ner igen!

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Maria

Är det 1,5 år sedan vi såg dom på Hugo?? Nu blir jag mörkrädd - attan vad tiden går.

Haft massor i skolan så har inte haft tid med att greja med överföring av "förstoppningen" :-) Kramkram

2010-04-26 @ 10:26:25
URL: http://justmyshitt.blogg.se/
Postat av: Cilia

Wow.. Nytt jobb alltså? Vad blir det då?

2010-04-27 @ 21:12:42
URL: http://TheFallenOne.bloggplatsen.se
Postat av: Anders

Maria: Tiden har alltid så förbaskat bråttom... o ju äldre man blir desto snabbare tycks den gå. :-) Nu finns ju da shit på tuben, så nu är det bara att sprida länkar omkring dig... :-D



Cilia: Kundtjänstjobb åt Sveriges största operatör. (Så, nu har jag inte gjort för mycket reklam)

2010-05-04 @ 19:13:19
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0