TÄVLING!!!

Fick för mig att jag skulle anordna en liten tävling igen på bloggen, länge sen sist ju...

Inspirationen kom efter att ha lagt ut spelningslistan i tidigare inlägg.

Reglerna är enkla:

Ni måste ha Spotify för att kunna delta.

Spara ner en spelningslista med låtar med nån slags koppling mellan låtarna. (ex. kan Dan Viktors Det ska bli en blomma utav dig, leda vidare till Fading like a flower med Roxette, som kan leda vidare till Fading rose av Kalle Baah osv...) Fattar ni?
Det behöver inte vara självklara kopplingar som i dom här fallen utan långsökta kopplingar uppskattas ännu mera. :-)

Här kommer ett exempel så att ni får lite inspiration!

Den bästa spelningslistan belönas, förutom den stora äran, med nånting gott. :-)

Kommentarer
Postat av: Sidhearta



Eh...ok. Här är min första lista...blir säkert diskad:)

Postat av: Anonym

Ok...nu då...

Postat av: Anonym

Jaha...finns det ngt tävlingsslut eller?...mycket diffusa regler...här lade jag ner själ och hjärta i min lista och får inte ens ngn feedback...skärpning!!!:)

2009-09-23 @ 20:50:16
Postat av: Anders

Anonyma Helena: Jaaa, eftersom jag hört diverse uräkter från olika håll om varför inte fler bidrag droppat in, så får vi helt enkelt avbryta tävlingen och inse att du gjorde det mest fantasifulla och kluriga bidraget. :-)

2009-09-28 @ 10:36:36
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så här fick man inte vara anonym...men jag vann, det känns ju bra trots att konkurrensen inte var så stor:)...men ok, då undrar jag vad "nånting gott" är?

2009-09-28 @ 11:42:35
Postat av: Anders

Anonyma Helena igen: Nånting gott, beror ju helt på vilken smak man har, mannagrynsgryt kanske!? ;-) Eller snarare ett popcorn-kit kanske, med kryddor o allt. :-)

2009-09-28 @ 11:47:56
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mannagrynsgröt är ju mycket plågsam tortyr...jag önskar Indisk mat och Ben&Jerryglass..i kombination...får man bestämma själv?...annars räcker det med glass...men popcorn-kit går med bra...kräsen vinnare...

2009-09-28 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0