Ännu en världsartist till Otten

Den här gången är det kungen av dancehall, Elephant Man, som gästar Norrköping den 23/9.

Tyvärr blev ju Shaggy inställt, men killarna på artistbokningen på Otten ligger inte på latsidan för det. Nu närmast alltså Elephant Man och sedan, den 3/10 kommer hiphoparen Busta Rhymes.

Elephant Man är värt ett besök iaf, hoppas jag...



Den 3:e hoppas jag dock att jag befinner mig på annan ort för andra musikaliska upplevelser... :-)

... o så ett smakprov så klart så ni vet vad ni går miste om ifall ni inte kommer till Otten på onsdag:



Låten börjar först efter typ 50 sek, men ha tålamod, sen svänger det dansant...

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Onsdag? men 3 okt är väl en lördag?

2009-09-20 @ 20:16:37
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: Anders

Stoffe: Ja, jag var lite otydlig... 3:e är det Busta Rhymes...

2009-09-21 @ 13:04:51
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0