Helgen

Just det, hade ju lite bilder från helgen att delge oxå... Minneskonserten i Skärblacka var trivsam, mycket folk o bra stämning.



Vi kom fram när Soca Baboons var igång o det lät helt ok. Inte riktigt min smak av reggae, men dansant o trevligt iaf. Sen var det Motalas stoltheter Shurebrother Band som intog scenen. Bra drag, men lite spretigt framträdande. Sen kom bandet som dom flesta verkade ha väntat på, Kalle Baah. Dom är ju inte speciellt roliga, tycker jag, men dom gör det dom ska, o folk blir glada o nöjda så det är väl bra så...



Efter det var det dags för Göteborgarna i Kultiration att kliva på scenen. Svängigt o riktigt bra! Dom var bättre live än på skivorna tycker jag.

Kultiration

Efter Kultiration drog vi oss inåt stan. Hur som helst, en mycket trevlig dag... Nåt som är riktigt kul att läsa är NTs beskrivning av det hela. Gör det HÄR. Kul att det inte bara skrivs om att några stycken har gripits för att eventuellt ha tagit lättare droger, utan att fokus ligger på musiken o stämningen. Big up!


Helgen i övrigt bjöd på utgång på fredag (Black Lion o Wasa) o lördag (VB, Munken o Bomull) tillsammans med Johan, en gammal kompis från punkartiden. Så här såg det ut på Världens Bar på fredagskvällen...

Eva o Johan är farliga, jättefarliga...

... o så en liten avslutningsbild på nån skäggig bloggare, nämner inget namn då han valt att vara anonym vid det här tillfället...


Kommentarer
Postat av: scilla

Odlar lite, skägg alltså "L" ... för nån konsert kanske med Peps lr ZZ?

2009-05-12 @ 00:51:50
Postat av: Anders

Scilla: Hahaha, ja inte för ZZ iaf, det kan jag garantera! :-)

2009-05-12 @ 01:06:31
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Lottie

Haha ... redan kommenterad, på FB! :-) No more comments.

2009-05-12 @ 10:27:42
URL: http://lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Lottie: Hehe, o jag har ju redan kommenterat tillbaka där oxå, så jag låter bli att göra det här oxå då... :-)

2009-05-12 @ 13:09:00
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Kul att du/ni är iväg på så mycket, en annan skulle inte "orka" är för hemmabekväm av mig, haha.

Blir bra historier för dina barn o barnbarn sen när du blir äldre/gammal och roliga minnen för dig :o)

2009-05-13 @ 22:56:42
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Med tanke på hur mitt minne är redan så lär jag nog inte ha så mkt kvar att berätta för barnbarnen. ;-) Så, det är väl bara att fortsätta även då att skapa nya minnen... :-)

2009-05-14 @ 08:41:57
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0