Må satan placera förbannade Javascript i det hetaste av helveten!!!

Gaaaaaaah!!!!

Jo, jag är lite smått irriterad på datorn för tillfället!

För det första, jag loggar in på MySpace o blir jätteglad över att det äntligen kommit ut en ny låt med Roffe Ruff o glad i hågen rusar jag in på den sidan o ser fram emot en stunds god lyssnande... Men tji fick jag, för idioterna på MySpace har plockat bort videon. (säkert pga inte helt politiskt korrekt text iofs)

Sen upptäcker jag att Roffe upptäckt detta o förbannar dom, o han lägger ut den på YouTube istället. Ännu en gång glad i hågen, snabbt in på YouTube för att där bara upptäcka följande text: "Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren. " Sagt o gjort jag går in o hämtar den senaste versionen, (som jag tydligen visserligen redan hade) men får upp samma felmeddelande igen...
Då googlar jag "aktivera javascript" och hittar där en instruktion hur jag ska göra o följer den till punkt o pricka. Men hjälpte det!? Nej, naturligtvis inte... Så efter att testat alla möjliga inställningar så gav jag till slut upp o avreagerar mig på bloggen istället...

Så nu kära läsare... Lös problemet åt mig, annars kommer jag vara sur o grinig hela veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0