Jag gillar tuben...

Ja, YouTube alltså... Men det har ni säkert förstått att jag gör vid det här laget.

Jag gillar framför allt olika saker man får fram om man är registrerad användare, då kan man gå tillbaka o kolla historik över klipp man tittat på tidigare (som dessvärre inte går att söka eller sortera bland) och det som jag tycker är extra kul är dom rekommendationer på klipp som sorteras fram utifrån vad man tittat på tidigare... Man kan välja hur många rekommendationer man vill se, o jag brukar ha 8 st...

Idag bestod min lista av följande, vilket säger en hel del om vad jag brukar kolla på...

Agent X - Nasty Bonanza
Ras Cricket - Let the fire burn
Governor Andy - Bonus på kortet
Nåt live-klipp med Thåström
Ruff and gangsta remix
Jah Sun feat Ras Attitude, Lutan Fyah - No bones, no blood
Governor Andy - Jah, Jah jag ber
Stefan Sundström & Nina Ramsby - En näve näring 

... o ni som blir sugna på att registrera er kan göra det HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Åhej, den idén ska jag sno från dej!!! ...lägga ut mina YT rekommendationer på bloggen. :-) Kuligt.

Ja man ser ju precis vad du föredrar :-), min blir nog en aning pinsammare är jag rädd.

2009-03-17 @ 19:14:28
URL: http://lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Lottie: Ja visst är det kul! Får man upp för pinsamma saker så får man väl uppdatera sidan bara o trolla fram nya rekommendationer... :-)

2009-03-17 @ 19:15:58
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0