Veckan som går...

Den här veckan kommer att bjuda på en tur ner till Öland där alla mina dansnördar till vänner är nere och styrdansar sig svettiga till usel musik. Jag ska ner och hälsa på onsdag till torsdag, men så mkt styrdans lär det inte bli för min del. Jag är inte bra på att följa utritade mönster för hur man ska röra sig, fri-, galendans är mer min stil... ;-)

Men det kommer nog bli kul ändå, verkar va bra partystämning där nere...

Sen, lördag till söndag tänkte jag mig en tur ner till Skeppsgården och besöka mina föräldrar en sväng, och även hinna ner till Västervik en tur oxå. Kanske händer nåt kul där oxå, vem vet. :-)

Nu är det dags att sticka ut till min bror o hans familj då hans plastson fyller år. Måste bara ut till Lekhuset o hitta nån present först.

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Plastson"?

2009-06-30 @ 21:30:08
Postat av: Anders

Anonym: Ja, vad ska man annars kalla det? :-)

2009-06-30 @ 21:39:15
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: ROGER

Vad konstigt att jag blev anonym. Jag var SÅ noga med att skriva in mitt namn....

2009-07-01 @ 13:13:02
Postat av: Anders

Roger: Blogg.se brukar ha en förmåga att bråka lite ibland, så då spelar det ingen roll hur noga man är...

2009-07-03 @ 08:49:53
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Roger

...en av de mera betydande anledningarna till varför vi slutade blogga

2009-07-03 @ 09:17:40
Postat av: Anders

Roger: Hahaha, bra försök, men jag vet inte om nån går på den...

2009-07-03 @ 09:31:00
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej då...alltid skönt att kunna skylla på något som inte kan försvara sig;-)

Tack för hjälpen med nätet!!

2009-07-05 @ 20:20:47
Postat av: Anders

Min anonyma bror: Så lite så, inga problem. :-)

2009-07-05 @ 20:57:37
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Lina

"Jag ska ner och hälsa på onsdag till torsdag, men så mkt styrdans lär det inte bli för min del"



Hahahaha, jodå! Jag såg dig! Och du klarade dig alldeles utmärkt! Gick knappt att se skillnad på dig o alla andra dansnördar! ;)



Och partystämningen gick väl knappast att klaga på va? Hur dags somna du egentligen? 7? Tur att du fick assistans av Sol-Ola dagen efter :D

Saknar dig darling!

Kom o testa nya soffan nån dag :) Puss!

2009-07-09 @ 21:03:19
Postat av: Anders

Lina: Hahahaha! Jag har knappt nåt minne av nån dans, så då har det nog inte hänt.. .;-)



Jooo... hyfsat party kan man ju kalla det. :-D



Aha, nya soffan har anlänt, klart jag måste få komma o testsitta... (ligga)

2009-07-10 @ 18:01:07
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0