Tisdag, tillbaka i verkligheten

Blev ingen uppdatering igår av diverse anledningar. Hur som helst, det blev ingen Sthlms resa heller, trots mitt tjat på lite olika slitna vänner så var det ingen som kunde frambringa ork till det efter helgens övriga bravader. Ganska förståeligt iofs, jag var minsann inte så pigg heller...

Fick en bild skickad till mig av mästerfotografen Mr Stoff idag från i söndags. Enligt olika bedömare så verkar jag vara någonstans mellan 58 och 60 år på den här bilden....




Hmmm... ja, inte så mkt att säga om... Hyfsat sliten kille efter två hårda dagar i rad. En bedömning man kan göra av hur hård en helg har varit är ju att mäta hur mkt äldre man ser ut på en bild efteråt, och som sagt var, åldras man 30 år på två dar så har det varit ganska hårt... :-D Ja, ja... jag bjuder på den bilden, lite självdistans måste man ju ha.


Har för övrigt några intressanta bilder på Vanilj-Stoffe oxå, men av hänsyn lägger jag inte ut dom... ;-)




Snart midsommar... inga planer än, vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: Thess

ja du ser lite sliten ut :oP Men så är du ju inte 25 längre, men det innebär ju inte att man inte är i sin bästa ålder :D



Midsommar, jaaa du...beslutsångest. Får se, det lutar åt att vara kvar här i nkpg o umgås med lite vänner och dricka o äta gott, alt vara nykter så man kan ta sig hem från landet ut mot ringarum där en väns föräldrar bor (men de ska iväg). Äsch jag får se... Kram o hoppas du får kul va du nu än hittar på men det tror jag du får.

2009-06-17 @ 01:07:48
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Poffe

moahahahaha... bra bild o roligt skrivet.

Bra att du inte tog med några bilder från i Lördags.. hahahaha

2009-06-17 @ 01:55:25
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: Anders

Thess: Hehe, "lite" sliten kan man ju kalla det... :-) Hoppas du får en bra helg oavsett vad ni väljer att hitta på.



Poffe: Jag sparar bilderna till nåt tillfälle när jag måste köra utpressning mot dig... :-D

2009-06-17 @ 19:36:52
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Roger

Hej Leif Pagrotsky... Ska du hänga med till Äspholm över midsommar?

2009-06-17 @ 20:32:37
Postat av: Anders

Roger: Det kan ju va ett alternativ, vilka tider gäller i så fall? Vilka folk? :-)

2009-06-17 @ 20:47:41
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0