Sveriges hemligaste artist

Roffe Ruff har äntligen släppt sin debutplatta, o vilken platta sen, hur tung o hård som helst. Svensk hip-hop har aldrig varit bättre...

Att Roffe väljer att va totalt anonym har gett upphov till en hel del spekulationer i diverse forum om vem han egentligen är, men han har lyckats bevara sin hemliga identitet än så länge iaf.

Själv förstår jag att han har sina anledningar till varför han valt sin inställning och deltar inte i dom spekulationerna. En sak med att han valt att vara anonym är ju att det gör att texterna blir ännu mer intressanta, vilket han säkert är medveten om.

Bästa låten på skivan Ormar i gräset tycker jag är den helt fantastiska Vill inte längre, så den delar jag med mig av här:


Kommentarer
Postat av: Lottie

Ja hans budskap blir ju mer allmängiltigt tack vare att han är anonym (men man kan gissa att han är från västra Sverige i alla fall.) ;-) Skönt gung, men inte riktigt i min smak.

2009-07-21 @ 13:00:03
URL: http://lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Lottie: Ja, känner du nån Rolf från Göteborg? :-) Han verkar inte må så bra dessvärre, med tanke på budskapen i texterna...

2009-07-21 @ 13:09:40
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0