Inte så mkt bloggande

Blir inte så tätt mellan uppdateringarna nu, är iväg från datorn lite för mkt för att väl börja blogga när jag sitter vid den.

Planerna som jag skrev om i förra inlägget blev av iaf, så efter att ha tillbringat ett par dar på Öland o ett par hos mina föräldrar o i Västervik är jag nu hemma i Norrköping igen.

Blir lite jobb nu ett par dar, o sen bär det iväg igen.

Torsdag blir det en sväng till visfestivalen i Västervik där bl a Caj Karlsson spelar. Sen fredag o lördag är det Munken in the Park här i Norrköping med artister som Salem al Fakir, Christian Kjellvander o Guvernören bl a.

Kastar in några bilder från veckan som gick oxå...

Styrdans till Bonus Orkester! ;-)  Fint på Öland...  Fint även i Västervik  Eeeeh...lite fuktiga rosor...

...o så avslutar jag med lite fyllekonst:

Vad tror ni att det är?

Fyllekonst, skapad på Öland

Kommentarer
Postat av: Anna Högqvist

det ser ut som snö av nåt slag.. kan inte fatta, ge mig en ledtråd!!

2009-07-08 @ 00:07:50
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anders

Alvh: Haha, skrev du ut hela ditt namn!? :-) Som att jag skulle blanda ihop dig med alla andra vanilj-annor. ;-) Men... nja, ingen snö på Öland i juli...:-)

2009-07-08 @ 00:09:27
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: scilla

Ser ur som fåglar ... massdopp av pngviner kanske "S"

2009-07-25 @ 23:10:42
Postat av: Anders

Scilla: Haha, ja det skulle kunna varit, men vad jag vet så är det ont om pingviner på Öland... :-)

2009-07-26 @ 01:35:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: scilla

Tänkte du varit på djurparken där,kan det va löv då?

2009-07-26 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0