Bara jag som minns Osmo Vallo?

Samhället i stort verkar inte ha ändrat åsikt iaf... Som vanligt när poliser blir anklagade för övervåld så fastnar utredningen. Klart att dom inte vill sätta dit sina egna kollegor.

Så, det här inlägget är tillägnat Johan Liljeqvist och Osmo Vallo, två av dom som dödats av svensk polis.

För er som är intresserade finns ju länkarna ovan att läsa vidare på, jag orkar inte skriva mer om saken. Suck!

Johan Liljeqvist som dödades av poliser 2008. Poliserna friades!

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp jag minns Osmo - eller minns att du var engagerad i fallet redan som ung.

2009-07-17 @ 20:24:43
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Anders

Maria: Jo, jag minns o har samma åsikter fortfarande. Sorgligt när poliser får rensa bort opassande personer utan att ens få nåt straff. Sjukt!!

2009-07-18 @ 12:59:56
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0