Sammanfattning av 2008

Hmmm... ojdå... Jag påbörjade en lista med frågor o svar, men det blev bara dumt så jag skriver ner dom viktigaste händelserna istället.

Viktigaste händelsen under 2008 får nog vara att jag flyttade in hos miss L i det som har kommit att bli ett kollektiv. (www.kollektivetlivlinan.blogg.se). Det har påverkat typ halva året för min del, mestadels positivt! Nystartad blogg, men kika gärna in på där oxå, uppdateringar kommer att komma om hur vi lever våra dagar här i gruppboendet... :-)

Många nya bekantskaper har tillkommit vilket varit väldigt trevligt.

Musikupplevelser har det ju oxå funnits en del, där höjdpunkterna varit Diegojahs konsert på Gotland (o Sthlm oxå för den delen), och Capletons kanonspelning på Otten. Det definitiva lågvattenmärket var Thorleifs på Borgen där jag stannade en timma i baren innan jag till slut blev hämtad!

Andra artister jag upptäckt under året är t ex Ras Cricket, Fantan Mojah, IBWT o Dan Viktor (har jag lyssnat på tidigare oxå iofs, men inte insett hur bra han är).

Så, vad är förhoppningarna inför 2009 då?
Hmmm.... bra fråga! Men det jag hoppas få till är att se Toni Holgersson o Thåström live. På det privata planet hoppas jag att saker o ting rullar på o att nya vänner jag ännu inte lärt känna kommer till. Sen tänkte jag skriva massa lull-lull, men ni vet ju det där vanliga... att mina vänner (o jag) håller sig friska o bla bla bla.

Kommentarer
Postat av: scilla

God fortsättning, ditt 2008 låter helt ok ... sj hade ja ett uselt år så hoppas på ett lite bättre 2009

2009-01-06 @ 00:30:45
Postat av: Anders

Scilla: Jo, året var ok, men jag hoppas oxå nästa blir bättre. Hoppas ditt blir det oxå! :-)

2009-01-06 @ 00:39:05
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Haha, coolt, hur stor lägenhet delar ni på egentligen? En annan skulle få krupp på alla redan efter en halv vecka, hihi, but that´s me :oD

2009-01-13 @ 14:29:41
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0