Jag är på fel plats!!!

Ikväll spelar Fantan Mojah på Shattuck Downlow i Kalifornien, o imorrn kör Eek-a Mouse på Majestic Ventura Theater, oxå i Kalifornien. Verkar inte va några direkt reggaeklubbar om man kollat på bilder på nätet... Hehe! Där Fantan ska köra ser mer ut som en maskerad bordell med fluffiga gardiner o så, o Eek-a:s teater är just vad det låter, en teaterbyggnad. Märkliga val för konserter, finns det inga bättre scener i USA!?

Men, men... Dom är där o jag är här. Inget att göra åt det. Får trösta mig med lite uppiggande YouTube-klipp, t ex detta:



I övrigt kan jag berätta att det är  fredagskväll o jag är ensam hemma i kollektivet!!! .... oj, jag kan se hur ni sitter o gapar, stäng munnen, ni ser utvecklingsstörda ut... Men jo, det är faktiskt sant. Övriga invånare här drog till kungliga hufvudstaden för att svänga sina lurviga (rakade?), men jag föredrog att stanna hemma o slippa va social för en gångs skull... Första gången på flera månader som man är ensam... Ganska skönt faktiskt! :-)

Nej, nu ska jag va lite social på msn istället... Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0