Sveriges mest överskattade artister...

Tam-taa-daaam!!! Dags att presentera topp-placeringarna i den åtråvärda tävlingen om vilka som är Sveriges mest överskattade artister...

På hedrande tredjeplats finner vi........

Håkan Hellström - Jo visst, han har gjort en o annan hyfsad låt, men han är absolut inte så bra som många verkar tycka!




På andra plats.....

Kent - Återigen musiker som oxå gjort ett par helt ok låtar (Utan dina andetag) men det spelar faktiskt ingen roll när alla låtar låter i princip likadant...



...och som självklar etta på denna lista....

Den mest avskyvärda bland avskyvärda..... Ja, jag vet, ni har redan listat ut det självklara svaret....

Carola - Finns inget bra med henne nånstans, skrikande, hysterisk, irriterande... gaaaaaah!




Kommentarer
Postat av: Alvh

Jag håller med om Carola;)



men annars har du heeeelt fel;) ;)

2009-02-22 @ 14:52:32
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anders

Alvh: Artister som gör låtar som låter likadant kan ju visserligen va bra, men inte såååå bra som folk i allmänhet verkar tycka...

2009-02-22 @ 14:54:06
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

njaaa.. håller inte med dig om kent.. de är ju bara en viss musik shanger dom har precis som reggae;)hehe

2009-02-22 @ 18:06:52
Postat av: Anders

Anonym: Även om dom har gjort ett par bra låtar så tycker jag definitivt att dom är ordentligt överskattade. Men det är ju bara min uppfattning. :-)

2009-02-22 @ 18:11:05
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0