Lär känna bloggaren lite närmare...

Snodde följande frågor från Eriiics blogg...


 

1. Hur gammal är du om fem år? Hmmm, bra start på frågorna... *räknar tyst för mig själv* - 36

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Roger, Ilse, Vilgot, Lina, Cattis, Totte, Stoffe, Fredrik o Martin. Glömde jag nån?

3. Hur lång är du? ca. 167 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg nån dålig gangster-rasta-film, men vad hette den? S.. nånting... Schottas!

5. Vem ringde du senast? Stoffe

6. Vem ringde dig senast? Silly Tilly

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Japp, reggae med liveband ikväll... :-) Hälsa o gratta från mig..." (Till Therese)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? King of SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller... ;-)

10. När såg du senast din mamma? Hahaha, kul skämt, kul... Gaaahahaa... Jag vet, jag är dålig... hrm, juldagen *rodnar*

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? Typ vid 10 hugget

13.Vilken är din favoritjulsång? Avskyr julsånger, men Lottie hade lagt ut nån helt ok låt med Ramones i julas, så jag säger väl den då. Men jag kommer inte ihåg vad den heter.

14. Vilken är din favorit plats? ca 1,5 meter framför scenen

15. Vilken plats föredrar du minst? Hmmm.... många platser jag inte skulle vilja va på, Guantanamo t ex...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Planerar inte längre än ett par helger framåt...

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Minns att jag tyckte Olof Palme såg läskig ut... hahaha

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var nog Silly Tilly!

19. Hur stor är din säng? 80, men den sover jag sällan i... ;-)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hur intressant är det för er att veta!?

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 typ kanske, vet inte riktigt, som sagt var sover jag inte där så ofta...

23. Hur många landskap har du bott i? 4 st

24.Vilka städer har du bott i?  Norrköping,Valdemarsvik, Västervik, Katrineholm, Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Jo, det tycker jag nog, ibland iaf...

27. Vilken är din favoritglass? Käkade nån god glass på Wallmans, men nu minns jag inte. Får återkomma till det när säsongen är igång.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Paj är ju gott... o kladdkaka. :-P

29. Tycker du om kinamat? Jorå

30. Tycker du om kaffe? Jorå

31. Vad dricker du till frukost? Eeeeeh, dricker frukost? Hmm, kaffe då...

32. Sover du på någon särskild sida? Nja, men jag ligger oftast på latsidan...

33. Kan du spela poker? Inte vad jag minns, har visserligen kunnat det nån gång i min ungdom..

34.Tycker du om att Mysa/Kela? Jorå, men ärligt!? Ganska dum fråga va!?

35. Är du beroendemänniska? Ja, men gillar inte beroenden...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Magdalena, en kompis.

37. Vill du ha barn? Nja, det vet i tusan...

38. Kan du några andra språk än svenska? Ytterst begränsat

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser, speciellt konserter.

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, det kan jag inte påstå, har ett guldhalsband o en hyfsat dyr klocka, men i övrigt är det dåligt...

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Hahahaha, kul!!! TV!?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Många roliga typer, vill inte favorisera nån...

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? "Let it grow" med Diegojah

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja, tror det ligger nåt hemma på vinden hos päronen.

50. Flirtar du mycket? Nej, det tycker jag inte.

51. Kan du byta olja på bilen? Nix

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Länge sen, men den senaste var nog Märk världen av Tor Nörretranders, en dansk vetenskapsman...

54. Läser du dagstidningen? Händer att jag surfar in på nt.se

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, det är lite för trångt va!?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Små anteckningar jag behövde när jag hjälpte Ilse med bokföringsprogrammet.

59. När var du i kyrkan senast? Undviker Babylons högborg

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Minns inte

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några dar

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Hmmm... extra speciellt är ju ett lite luddigt begrepp... Undviker nog att svara på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0