Smakprov

Om bara ett par veckor släpps DVD:n Tillsammans med Caj - Cirkus Röd, som handlar om Caj Karlssons turné runt landet tillsammans med andra storheter som Anders F Rönnblom, Stefan Sundström. Lasse Tennander, Staffan Hellstrand m fl...

Här kommer ett smakprov på när Stefan Sundström agerar gatumusikant:






Här kommer ytterligare ett smakprov när Caj presenterar övriga musiker...




Råkade ramla över det här klippet oxå, Stefan Sundström framför den nya visan Alla ska i jorden, grymt bra!



Kommentarer
Postat av: Lottie

Sundström ja, han är ju bra egentligen, i alla fall sådär...

Tyckte det var i Västervik först, men det är Kalmar va? Jag blandar ihop dom ställena för jag vistades där ungefär under samma tidsperiod. Men det verkar för stort för att vara Västervik. Äsch, skit samma egentligen. Min granne gillar Sundström, särskilt nattetid. ;-)

2009-12-12 @ 20:23:00
URL: http://lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Lottie: Jag är osäker på var det är inspelat, men antingen Kalmar eller Karlskrona skulle jag tro...

Ja, Sundström är ju bra egentligen, glömmer bort honom ibland bara. :-) Men nu har han nyligen släppt en skiva, så då har jag återupptagit lyssnandet på honom.

Haha, tur ändå att grannen spelar Sundström, jag antar att han vill hämnas på dig för vad du spelar på dagarna. Han tror säkert inte du ska gilla det...

2009-12-12 @ 20:26:14
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0