Några favoriter

Fyller upp med lite musikaliska favoriter (gör det lätt för mig så att det syns att jag uppdaterat utan att jag egentligen har nåt att säga)...

Först ut min favorit med Sofia Karlsson som gjort sig mest känd genom sina Dan Andersson-tolkningar:



Fortsätter med en liveupptagning av Världens Bästa Caj, här tillsammans med Linda Ström och Johan Glössner:



Dags att växla tempo o gunga igång dansen med ett inslag av Hollands mest kända reggae-artist, Ziggi. Han spelar för övrigt i Sverige i nästa vecka, Stockholm o Borås får möjlighet att njuta av hans musikalitet...



Grammis-nominerade Jaqee blir nästa inslag. Efter vad jag läst har den här låten spelats en del på P3. Hyfsat soft låt!



Avslutningen på den här musikaliska resan får bli den drygt veckogamla videon från Danni Locks, go svensk reggae även det:


Kommentarer
Postat av: Lottie

Ok ... Gillar den sista, Danni Locks. I övrigt njaa .. möjligen Caj. ;-)

2009-12-04 @ 13:09:07
URL: http://lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Lottie: Kul att det var nånting som passade t.o.m för dina kräsna öron, det hade jag inte räknat med... :-)

2009-12-04 @ 13:17:24
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0