Julmagen varar fram till påska...

Jaha, nu är julen över för den här gången, lika skönt det tycker jag... Julen är ingen favorithögtid för min del, men i år var den ovanligt bra tycker jag.

Julafton spenderades på olika håll i Västervik o juldagen i Skeppsgården.

Annandagen var helgens stora begivenhet då det blev ett besök i den kungliga hufvudstaden; Först fantastiskt gott käk på Kah Panjang, följt av en underbar spelning med Toni o en skön hotellövernattning. En drink o en knippe pilsner rann visst ner oxå. :-)

Jag har varit dålig på att fota på slutet så jag har dessvärre inga roliga bilder att dela med mig av. Får bli skärpning på den fronten...


Kommentarer
Postat av: C

Julen är så fruktansvärt överskattad, likaså Nyårsafton, folk laddar verkligen inför den här dagen,förstår inte det roliga med alkohol.



Gott nytt år på dig och god fortsättning !

2009-12-31 @ 08:00:09
Postat av: Anders

C: Jag håller med om att helgerna är kraftigt överskattade, o man blir ofta besviken efteråt. Men dom senaste åren har vi planerat att bara ta det lugnt hemma med käk o goda vänner, det brukar bli över förväntan eftersom man då inte har skruvat upp förväntningarna så mycket. Det roliga med alkohol förstår jag dock... ;-)

Hoppas du har haft sköna helger o en bra start på nya decenniumet!

2010-01-02 @ 09:43:05
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: C

Tack detsamma :-)

2010-01-02 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0