Data-pill

Idag har jag suttit o pillat lite med mina olika bloggar, förändringen på den här är att jag lagt till en musikspelare i högerspalten. Den blev inte helt kanon får jag väl erkänna, eftersom man inte kan byta låt utan helt enkelt får stanna kvar på sidan o lyssna eller alternativt försöka få tag på den lilla, lilla, liiiiiiiilla svarta pricken som visar var i låten man är, o dra den till slutet.

Toni-bloggen fick en bättre spelare, får nog bli en sån här sen oxå, men det orkar jag inte ta tag i just nu...


Skapade en ny hemsida idag... Förslagen jag fick på vad jag ska ha den till innehöll följande:

Vapen Knark Porr Människohandel

Nå, vad tycker ni jag ska satsa på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm. Letar febrilt efter porrbilden, men sådana var väl svåra att hitta på internet...för det är väl inte bild nr 3?:)

2009-08-13 @ 23:29:47
Postat av: Anders

Anonym: Hahaha, joo, det var det värsta jag hittade på nätet. Du kanske har tips på andra sidor!? :-)

2009-08-13 @ 23:36:19
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Porr" gav bara 120 000 bildträffar...så det var ett dumt tips, det finns säkert enklare sökvägar:)

2009-08-13 @ 23:51:10
Postat av: Anders

Anonym: Hehe, men det är ju bra, så har jag lite att välja bland till andra hemsidan...

2009-08-13 @ 23:52:26
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0