Trendsättare Lundin

Ja, som jag skrev i senaste kommentaren i förra inlägget så är jag numera en trendsättare av rang.

Kolla bara in detta videoklipp med Guvernören. Kolla speciellt på hans högra överarm när han står i talarstolen, har ni sett det märket på någon annans jacka senaste tiden? Hehe! :-) Han måste naturligtvis ha sett att jag hade det när jag var på den bedrövliga konserten i Linköping i början av mars o nu kompenserar han för det gräsliga ljudet genom att hylla mig på det här sättet. Tack Andy!



För att extra förtydliga och bevisa att det är på det här sättet så ska jag bara nämna att den här videon lades ut den 20:e mars, o jag såg alltså honom i början av mars. Så.. ja, självklart är det så att han har inspirerats av Trendsättare Lundin! ;-)

Kommentarer
Postat av: Tobson

Wow, I stand in awe! Du är som en gud... en trendgud typ! ;)

2009-04-03 @ 09:06:50
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Anders

Tobson: Ja visst är jag! När t.o.m du frågar vad jag ska ha på mig för att du ska anpassa dig så är det klart... Då är det ju så. :-D

2009-04-04 @ 11:37:13
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0