Grillpremiär!

Jaha, jo jag vet att jag slarvat med blogginlägg på slutet, men så blir det ibland. Har haft lite  för mkt att göra i verkligheten istället, men nu mellanlandar jag som hastigast i den här låtsasvärlden. :-)

Veckan har förflutit på fint sätt, blev lite slappt o avhugget den här veckan iom att måndagen var röd, o sen var jag i Sthlm igen torsdag o fredag. Idag är det lördag o dags för grillpremiär i Folkparken! Riktigt bra väder ser det ut att kunna bli oxå. Vi sitter nog inte jättesent iaf, det är ju fortfarande kallt på kvällarna. Hur som helst, härligt att säsongen kommer igång. :-)

Innan det ska det dock hinnas med ett besök hemma hos päronen då mor fyller pensionist. Grattis mor! (Jag hade tänkt lägga ut en bild, men tänkte att det skulle nog inte va uppskattat. :-) Ännu en J.B-light!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag undrar om du kan sätta in en bild på en alkis eller nåt som heter "koffe" eller nåt(?) som dansar i folkparken med en stor fliströja?

tack på förhand

2009-04-20 @ 20:53:43
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: anonym

Hej Anders!



Jag undrar om du kan sätta in en bild på en alkis eller nåt som heter "Kroffe"(?) eller nåt(?) som dansar i folkparken med en stor fliströja.

2009-04-20 @ 20:56:26
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: Anders

Anonyma Koffe (eller nåt?): Hahaha, vem vet... Det blir väl nåt jag ska spara o hota med när vi blir osams... :-D

2009-04-21 @ 21:48:51
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0