Fy fan vad jag är bäst!

Jajamen, världens bästa Anders, det är jag det... bara så ni vet...

Idag har jag jobbat effektiv som tusan i typ 7 timmar o på det gjort ungefär 12 timmars jobb.

Sen efter det fick jag ett ryck o dammsög lägenheten o plockade iordning massor, dammade o så... :-O Oh, shit tänker ni, vad har hänt!!? Jo, städerskan är sjukskriven.. .;-) Det är ju kul att städa, iaf ibland. Tur att det inte blir för ofta, eller vad säger du kära sambo!?

Nu ska jag va ännu bättre mot mig själv o peta i mig dagens första mål mat. Har glömt bort att äta idag, men tre muffinsar kan väl nästan räknas som ett mål mat kanske...

Världens bästa Anders tackar för sig för idag, god natt sen, ni som går o lägger er så här på eftermiddan...

Glömde ju för övrigt att jag tvättat några maskiner tvätt oxå, ja jäklar, jag ÄR verkligen bäst... ;-)

Kommentarer
Postat av: Thess

Ojojoj, va du va duktig då ;o)

Det är ju så skönt efteråt men inge kul innan man ska börja. Tvätt har jag imorrn men det går ju bra, inte så jobbigt. Tvättar hellre än dammar faktiskt.

Och du, muffins är världens bästa måltid :oP Vi kan väl säga det iaf.

Kram

2009-04-26 @ 22:06:01
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Jag delar din uppfattning, muffins är klart underskattat som föda... :-)

2009-04-28 @ 15:16:41
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0