Redan onsdag?

Oj, vad fort det går... redan onsdag.. hmmm.. för det är väl det.. *måste kolla i kalendern*... Jo, det är onsdag... Hinner knappt vara med känner jag, fullt upp större delen av tiden. Men, men, det är väl så det ska va antar jag. Då trivs jag ju som bäst iaf, när det rör på sig.

Vad finns att säga om inledningen av veckan då? Hmmmmm... Ja, inte så värst mkt kanske... Har varit jobb o fritid, som sig bör, inga chokerande världsomvälvande händelser om man bortser från att jag hade ett roligt paket på posten igår. Äntligen!!! In Benny We Trust:s nya skiva, Bättre än Kent! O vad ska man säga om den då? Jooo... helt klart bättre än Kent! ;-) Dom har gjort nyinspelningar av gamla låtar o en ny. Så nu snurrar den flitigt i stereon här hemma när jag jobbar hemifrån. Klockrena låtar som: Anorektiska barn sjunger högt som fan, Blåbär (alla rasister har små, små snoppar), Du blir så vacker när jag blir full och Nu studsar hon vackert mellan knytnäve och säng... :-D Ironisk poprock... är det en ny genre kanske...

Den 27:e september spelar dom i Stockholm så det kanske kan va värt ett besök i huvudstanden då, om jag inte är alltför sliten efter Fredrik Mikaelssons konsert på Världes Bar den 26:e...



Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är sant dagarna bara springer iväg. Och höst är det ute oxå. Kyligt o ruggigt.

2008-09-17 @ 12:09:07
Postat av: Anders

Cissi: Jao, då är det skönt att värma sig med lite god musik.. .:-)

2008-09-17 @ 15:56:30
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0