Långt mellan inläggen

Tiden sedan senaste inlägget har fyllts upp med förkylning, jobb o lite annat skoj...

Här kommer nu iaf till slut utlovade dåliga bilder från konserten med De Lyckliga Kompisarna:

 




Jag spelade även in en urusel video med katastrofal kvalitet både vad det gäller ljud och bild, men här är iaf min YouTube-debut:




Kul att veta hur man gör för att lägga ut videos där, så nu får ni passa er... :-D Hehehe! Be aware!


Uppdatering: Hmmm.. ja, det gick ju lite sisådär det där. Tar visst lite tid innan videon visas, men så småningom ska det nog funka... kanske... tror jag... ;-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas allt är bra. Du är en riktig hejare på You Tube.

2008-09-24 @ 08:48:01
Postat av: Maria

Hehe... det var ju som att man ar där igen :-)

2008-09-25 @ 07:25:48
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Anders

Cissi: Hehe, jo YouTube är kul tycker jag, smidigt... :-)



Maria: Ja, det var riktigt kul!

2008-09-25 @ 08:39:48
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0