Dålig aktivitet

Ja, jag vet... jag skäms som vanligt... eller nja kanske inte... Men ont om uppdateringar är det gott om iaf.

Livet rullar som vanligt på i rasande fart, o jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dom senaste dagarna... Mkt jobb har det varit, dels mitt egna, sen några extra inhopp i Linas kök o igår dessutom en sväng till en annan skola som behövde lite extrahjälp i köket. Hyfsat kul faktiskt...

I övrigt så har väl dom senaste dagarna dessvärre dominerats av letande efter bilnyckel, eftersom jag var klantig nog att låna miss B.s bil o lyckades tappa bort nyckeln. Inte helt bra... :-S Har inte lyckats hitta den trots att jag letat överallt där jag kunde tänka mig att jag kunde ha tappat den, o en hel del på ställen som jag absolut inte kan tänka mig att jag skulle tappa den på oxå...  Skit oxå... Som tur var så har hennes mamma en extranyckel till bilen hemma hos sig så den skulle hon skicka. Puh, men ändå inget bra att ha en bilnyckel på vift...

Imorrn ska jag iväg på en grodd-tur igen, kränga in lite groddar till butiker i Örebro o Karlstad o småställen runt omrking där. Brukar va kul att komma ut o möta lite folk o snacka omkull dom, hehehe! :-) Ska passa på o försöka kränga lite CD-rom-skivor med barnspel oxå när jag ändå är igång. Woodii-Hasse var nere o lämnade några lådor i förra veckan som jag ska försöka sälja. Är det nån som vill ha lite spel till sina barn tok-jävla-billigt så hör av er. Finns lite pysselböcker oxå om nån är intresserad. Passar barn från typ 4 år o uppåt skulle jag tippa på.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tja Aaanders=)

Tack för att du var räddaren i nöden! Och du ska veta att ja blev överlycklig när de fanns färdig pizzasallad!!Thanks! De borta på prolympia sa att du var jättesnabb och duktig, jag kände att jag nog måste legat i lä haha! Ha det!

2008-09-10 @ 16:21:28
URL: http://ericalarsson.blogg.se/
Postat av: Anders

Erica: Det är lugnt vettu... Skönt att du mår bättre nu iaf, både för din o min del, hehe ;-) Ses nån dag!

2008-09-10 @ 19:00:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du har visst mycket att stå i. Men det är skönt att ha ngt att göra. Kul att komma ut lite.

2008-09-10 @ 21:51:02
Postat av: Anders

Cissi: Jao, livet rullar på... Ska bli kul att komma iväg lite, även om jag känner mig ovanligt dåligt förberedd.

2008-09-10 @ 23:14:08
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Hmm, hoppas att du hittade den till slut!

2008-09-17 @ 15:36:42
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Hmmm... nej dessvärre förblir nyckeln försvunnen. *Skäms*

2008-09-18 @ 11:37:01
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0