Slarv, slarv, slarv

Jo, jag vet... Extremt slarvig har jag varit på slutet med att uppdatera bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på, men det har helt enkelt varken funnits tid eller inspiration till att skriva nåt...

Senaste veckan har väl flutit på ungefär som vanligt, jobb o massa annat...

Senaste helgen innehöll en hel del lugnt plockande hemma, börjar bli bättre ordning nu. En sväng till Wasa hanns med oxå o det var riktigt kul!

Helgen som kommer innebär en tur till Stockholm där Diegojah och Ras Cricket spelar. Sen på lördag blir det Wasa igen då Governor Andy kommer dit o spelar. Ska bli riktigt skoj...

Kommentarer
Postat av: K

ja...usch vad du är slarvig...

2008-10-09 @ 14:38:05
Postat av: Cissi

Jag är inne varje dag o kollar om du har skrivit ngt. Hoppas allt är bra.

2008-10-09 @ 18:14:27
Postat av: Anders

K: Ja, nästan så att man kan börja misstänka att jag faktiskt har ett liv utanför bloggen oxå, brrrrr, hemska tanke... :-)



Cissi: Vad kul! Jag ska skärpa mig, lovar... :-)

2008-10-09 @ 20:09:57
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Maria

Va? ett liv utanför bloggen... tsss... "det är ett konstigt liv - men nån ska leva det"

Kan inte du skriva min tenta imorgon... snäääällla.

2008-10-09 @ 20:23:09
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Brutus

Jag skulle vilja se mera detaljerade inlägg i framtiden. Kanske lite mera politik?

2008-10-09 @ 21:03:35
Postat av: Anders

Maria: Haha, ja just det, det var så citatet var ja... Jo visst kan jag göra det, iaf om du har samma sköna attityd till tentor som Brutus; "Jag har tenta imorrn så jag tänkte titta lite på det ikväll om jag hinner, annars har jag ju två chanser till på mig att klara det... o i nödfall får jag väl göra om den nästa år istället!" Hahaha! :-)



Brutus: Ojdå, detaljer... hmm, kanske inte värt att lägga ut för mkt detaljer här med tanke på att det är offentligt. ;-) Men det är klart, lite politik kanske dyker upp igen så småningom...

2008-10-09 @ 21:27:39
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Brutus

Jag tror att tentan gick bra, men det är ju inte hela världen om den inte går igenom ;-)

2008-10-09 @ 22:03:38
Postat av: Maria

Det är ju faktiskt så man ska resonera men har man aldrig misslyckats med ett prov tidigare så känns det ju lite tungt - men man kan ju inte göra mer än sitt bästa!

Kramen

2008-10-09 @ 22:18:14
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Anders

Brutus: Haha, bra inställning där... :-) Ses för en fika i veckan som kommer kanske? Se nya lgh!?



Maria: Nej iofs kanske man inte kan det, men det går ju att förbereda sig på bättre eller sämre sätt... :-) kramar tillbax

2008-10-09 @ 22:22:41
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0