Ny dator

Var iväg igår em o köpte en ny dator eftersom min gamla håller på o krånglar så hopplöst mkt så nu kanske man kan få upp blogg-ångan igen...

Skönt som tusan att ha en fungerande dator så länge det nu varar... Jag o teknik är absolut ingen bra kombination, på senaste tiden har datorn krånglat, mobilen har varit på lagning flera gånger o lånemobilen jag fick av världens snällaste Mia lyckades jag oxå få samma fel på efter ett par dagars användning... Jag ska ta o lämna in min igen o den här gången kommer jag få en ny lur istället om jag fattat rätt. Men jag misstänker att det är mitt användande som orsakar felen. Kanske inte helt normalt att ringa 200 samtal per dag med mobilen... ;-) Om man sen plussar på ca 100 sms per dag så är det klart att den tar lite stryk... :-) Hehe!

Skönt med fungerande nät iaf, har man ju inte varit bortskämd med sista månaderna...

Helgen som kommer blir nog lugn tror jag, inga aktiviteter planerade iaf. Svea Skeppet kör Club Uprising med reggae o liknande imorrn, fredag, men jag vet inte om det blir av att gå dit. Får väl se hur dagsformen är imorrn...

Kram till dom som förtjänar det o ett finger i ögat på dom som förtjänar det... Tjoss!

Kommentarer
Postat av: Thess

hehe, ja du, de tekniska prylarna är bra när de fungerar som sagt, kommer inte alltid heller så bra överens med dom.

Kul att "få" en ny dator iaf, alltid trevligt så länge det inte strular med installerings program och annat skit, haha.

Hoppas du mår bra. Kraam

2008-10-19 @ 19:13:49
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Jovisst, jag väntar bara på att det ska börja strula. Jag blir fortfarande snopen över att jag kan ta med mig den bärbara datorn utan att ha el-sladden inkopplad. :-)

2008-10-20 @ 00:14:18
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0