Onödiga fakta... (snodd från Ericas modeblogg)

Onödig fakta

  • Vilken svordom använder du mest? Mummel, mummel... Vet inte, hjälp mig...
  • Äger du en iPod? Nej, vad är det? Nåt med teknik va!?
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? FÖR tidigt...
  • Hur många resväskor äger du? Ingen
  • Använder du flip-flops? Nej, aldrig gjort vad jag vet
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Eeeeh, handlar? Det är väl det man har en sambo till? 
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Daim när jag ändå är på kiosken, kanske skulle festa loss med en Cola oxå...
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Jorå... Men jag kan va effektiv om jag vill, det handlar om inställning.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, kanske skulle behövas ibland iofs.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Hmm... måste gå o kolla, lyssnar nästan aldrig i CD-spelaren utan i datorn... Vänta, ska kolla.... Det var In Benny We Trust senaste, Bättre än Kent!
  • Vad åt du till middag senast? Fisk (!)
  • Använder du huvtröjor? Bara en väst, annars äger jag inga såna...
  • Kan du vissla? Knappt
  • Vem var den senaste som ringde dig? Hmmm... vänta igen, ska kolla....Ja, det vet i tusan. Skyddat nummer ringde mitt i lunchdisken, men lämnade inget meddelande så det vet jag inte vem det var...
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Åker inget! (samma svar som E)
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tar jag för givet att dom gör.
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja nånting har jag för mig...
  • Hur många syskon har du? Storebror o storasyster
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, det är jag för dum för att va 
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Absolut ingen 
  • När flög du senast? Har aldrig flugit 
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Hmm... kring MITT köksbord? Inga, det står nerpackat...
  • Läser du för skojs skull? Nej, jag läser bara för att det är tråkigt... nej, men ärligt, vad är det för dum fråga?
  • Har du gråtit offentligt? Ja 
  • Har du en stationär dator eller en laptop? En bärbar
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, har aldrig varit min grej
  • Vad har du med dig in på bion? Kvinnligt sällskap
  • Vem var din favoritlärare och varför? Haha, den här frågan är jag för gammal för, minns knappt ens vad lärarna hette...
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
  • Vad har du för väder? Slaskigt
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor o självständighet (eller hjälp-beroende kanske om man frågar miss L)
  • Gillar du din boende-situation? Ja absolut! Family style!
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte, jag brukar inte sova, o jag brukar inte fungera... ;-) 
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, fullbokade kanske, men sällan så stressiga. 
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hmm... ytterligare en fråga som var mer aktuell för 15 år sen...
  • Vilken är din favoritfrukt? Tycker om alla frukter jag testat
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, jag har annat att tänka på...
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 30+ igen...
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej, inte så värst, det gjör inge om det er litte stavfell her o der... ;-) Bara man fattar...
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Hahaha, miss B, när hon väckte mig på brutalt o elakt sätt... Men det gick över ganska fort.
  • Vad var det senaste du åt? Pepparkaka i form av en elefant 
  • Skulle du säga att du är trendig? Nej, otrendig snarare... Hipp då kanske.. ;-) 
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet...
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, iaf om det är nåt viktigt...
  • Tycker du att du är attraktiv? Självklart!
  • Vad är du allergisk mot? Dubbelmoralister
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Äter inte kött så mitt samvete är rent som snö (hur rent nu snö är!?) 
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Skulle inte förvånat mig om mina föräldrar haft den dåliga smaken att kalla mig för Bettan, Kerstin eller nåt annat käckt... ;-)


... o ni som vill läsa Ericas svar kan kika in på Ericas modeblogg.


Kommentarer
Postat av: Lina

Aaanders!! Du är bara hur bra som helst! :D

Jag diggar dej starkt!

Let tha family stalj rule tha world!!!

Jah bless Salassie, king of all kings!!!

;)

2008-11-26 @ 21:58:58
Postat av: Anders

Lina: Jag är ju bäst! Jo, jag vet... ;-) Make da world a better place, spread da word, family style... Peace sista!

2008-11-26 @ 23:00:45
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: scilla

aha så det är dej man ser hängandes vid lyckohjulet på nöjesfältet o som jublar över en dajm i vinst ...

2008-11-27 @ 00:59:45
Postat av: Anders

Scilla: Haha! Ja, om det nu skulle va så bra att jag verkligen skulle råka vinna nåt nån gång så, ja...

2008-11-27 @ 01:01:09
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: eriiiik

haha fan va du e skön anders haha! ja skulle ju vilja kommentera typ alla dina svar=).

Jag kan börja med ett.. vadå inte stressiga dagar så du e kolugn i disken eller?=)



Och du har ju visst blivit förknippad me en kändis nämligen anders lundin=)





haha du e så rolig! en daim=)

Ses imorn då tack för idag! imöra pigga o glöra(glada men de rimma inte)Peace

2008-11-27 @ 19:34:41
Postat av: Anders

Eriiiik: Hahaha, detsamma... du är ju knäppare än man kan tro... ;-)



Nej, ingen stress i disken, det är ju hur lugnt som helst när aii n aii är där o styr upp det hela.



Tack själv, det är kul i köket! Yes, see ya imöra!

2008-11-27 @ 20:41:38
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Erica

din jävel för att kasta mat på andra små människor..

2008-11-28 @ 18:47:56
Postat av: Anders

Erica: Moahahahahaha!!!! Synd bara att bildbeviset blev så suddigt, annars hade det ju helt klart varit en bloggbild... :-)

2008-11-28 @ 18:52:56
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Erica

jag säger bara det.. på måndag är dut gulash gryta MOHAHAHA

2008-11-29 @ 12:10:38
Postat av: Anders

Erica: Hahaha, du skulle bara våga...

2008-11-29 @ 12:19:25
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0