Känns bra...

Ja, det känns bra att va hemma i hyfsad tid trots att det är fredag.. ;-) Om man nu kan kalla det för hyfsad tid när klockan är efter 2 på natten... men, men...  Brukar ju kunna bli senare/tidigare.

Ska bli så skönt att lägga sig i normal tid o kanske få sova längre än normalt... ;-) Ja, ni fattar nog vad jag menar...

Har varit en sväng på Kråm, blev dock lite tröttsamt o det kändes skönt att gå hem... ensam... ;-) Innan det var det lite förfest hemma hos miss B. Men då var jag så trött så jag var lite osocial (som vanligt!?), men efter lite kaffe vid elva-hugget kom jag igång... :-)

Nej, nu ropar täcket på mig att jag ska komma o lägga mig under det, så... ja, så får det bli... God natt!

Ska bara nämna att det här med trådlösa hörlurar är klockrent, kanon att kunna lyssna på valfri musik tills man somnar utan risk för att väcka min kära sambo med musiken... möjligen med hosta o sms då... ;-) Nu ska jag välja nattens musik... gissa vad, just nu är det Diegojah... hahaha... eller snarare hans första projekt, Baylake Production, men nu får det bli lite stillsammare toner... Kanske Kjellvander eller underbara Toni... jag får se vad humöret väljer...

Kommentarer
Postat av: Sambo

Men älskling, du vet ju att jag aldrig vaknar... :)

2008-11-15 @ 11:21:21
Postat av: Anders

Sambo: Hmm, nästan sant iaf. Men om jag får till en riktig nys-host-spya på natten så lär du nog vakna till... :-)

2008-11-16 @ 02:23:00
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0