Helgen som passerat

Har bjudit på lite blandat...

I fredags var det lite partaj o utgång till Kråm... Kul som alltid!!! :-) Inga bilder dock...

Lördagen bjöd på danstävling (nej, jag tävlade inte, men tittade iaf...) på NOSD, eller vad nu klubben heter. Lite småkul. Flera i umgängeskretsen som var med o tävlade iaf. Jag konstaterade då att det är för många av mina vänner som håller på o dansar o tjatar på mig att jag oxå ska börja, så nu måste jag skaffa mig nya vänner o sluta umgås med dom här dansnördarna... :-D

Idag, söndag, blev det en utflykt till Ågelsjön...

Fidde, Stoffe, Bea o Bella

Mordförsök...   Fin utsikt   Vi gjorde upp en liten eld...   Tre tjejer och ett rep...   Här tog vi oss ner, eller, ja, det kanske man inte ska säga eftersom det är skyddat militärt område där man inte får va... :-D


Fin utsikt från Norrköpings högsta punkt, Jakobsdalsberget

Kommentarer
Postat av: stoffe-landet

smokin' rasta anders in da house!! ai man!

2008-11-24 @ 00:07:00
URL: http://www.stoffelive.com
Postat av: Anders

Stoffe-landet: Aii n aii mann, peace brotha, lot of smoke...

2008-11-24 @ 00:11:37
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0