Visst blev det tårta...

... o inte bara en, utan på två olika ställen...

Mia hade ju lyxat till det med anledning av Mathias födelsedag. Mumselimums säger jag! Det tror jag nog att även Mathias tyckte med tanke på storleken på hans bitar... ;-) Haha, en halv tårta delad på två bitar... Men som sagt var, får man hjärtinfarkt efter att ha ätit en så god o rejäl tårtbit så kan det ju kanske va värt det... kanske... Mkt gott var det iaf!

Sen bar det av hemåt, o knappt hade första tårtan hunnit lägga sig till rätta i magsäcken innan det var dags för påfyllning inne hos Mrs A o Mr B. Mumselimumsigt även där. Tusan vad gott det kan va med så mkt fett o socker... :-)

Rackarns vad nyttig man känner sig ibland... Haha, dock inte idag! :-D Hoppade över träningen dessutom, för att det var för bra väder. Duglig ursäkt tycker jag iaf... eller?

Mitt mobila bredband gör sitt bästa för att pröva mitt tålamod ikväll. Ibland blir man ju bara så jäkla trött på skiten... Ramlade ur typ 10 ggr på 10 minuter. Då blir man inte så jäkla glad... Jag la ner msn-andet, för jag vet ju själv hur irriterande det kan va om nån ramlar in o ut hela tiden. Kanske gör ett nytt försök efter att det här skrivits klart om nu nätet vill hålla sig tills dess...  Vet inte riktigt vad som är felet, om det är modemet som behöver uppdateras eller nåt, eller om det har med datorn att göra. Du kanske vet, Mia!?

Det blev ett par timmar i parken idag oxå, riktigt varmt idag, o efter vad jag hört så ska tydligen vädret hålla i sig även under veckan. Det är inget bra för arbetsmoralen... o det är ju inte så bra eftersom vi har massor att göra nu fram till midsommar... Ingen bra kombination...

Nu ska jag göra ett försök att läsa lite andra bloggar om nätet vill hålla... :-P

Kommentarer
Postat av: Sandra

så det var därför du inte hörde av dig o påminde mig om boxningen. :-P



oroa dig inte över hanna. det var inte du. :-)



va bra att du hade en bra dag. nu kommer ytterligare en vecka.

2008-05-25 @ 23:20:36
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Anders

Haha, ja jag tänkte jag skulle va schysst o inte ta av din plugg-tid för boxning... Hahaha... eller nåt...



Jajamen, ny vecka - nya möjligheter att ligga i solen!

2008-05-25 @ 23:27:06
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Mia

I know =) Tele2 hade lite störningar i nätet igår. Märktes dock inte på mobilen eftersom när 3G nätet inte är så värst bra hoppar den över till GSM. Samma sak med modemet. Men där märks det mera med tanke på att ja, när den hoppar över till det gamla vanliga nätet så loggas man ut. Så det bästa är kanske om du ställer in modemet på att bara använda 3G. Om du inte redan har det. Men som sagt, det var lite trubbel med Tele2´s nät igår. Inte bara ditt bredband som var drabbat ävan mitt & Jessicas.

2008-05-26 @ 10:49:49
URL: http://nielsensdagar.blogg.se/
Postat av: Anders

Mia: Aha, bra, bra... Då ska jag ändra inställningar så får vi se om det kan hjälpa lite grann iaf... Tack!

2008-05-26 @ 11:04:50
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Alvh

Du kanske klarar dig med bullarna ett tag efter såhär mycket tårta hehe;D

2008-05-26 @ 11:49:17
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anders

Alvh: Bullar går alltid ner... :-D

2008-05-26 @ 12:31:30
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0