Vilket väder!

Tusan vad skönt det är ute idag... o jag sitter inne på kontoret o svettas...

Men, i eftermiddag blir det nog en sväng ut till brorsan med familj. Ska få skjuts av min nyfunna vän, grannen C som ska iväg o jobba i Tåby. Kan bli trevligt hoppas jag, ska bli kul att se hur dom fått ordning i flygeln efter flytten för ett par veckor  sen.

Imorrn ska jag sticka iväg till den kungliga hufvudstaden en sväng o visa upp lite groddar hos grönsaksgrossister o kanske rent av lyckas sälja in lite till nån... Får se om miss M har tid för nån fika då oxå kanske, när jag ändå är uppe. Får slå en signal sen o kolla läget...

Kommentarer
Postat av: Mia

Är det jag som är Miss M i detta läget?! =)

2008-05-27 @ 14:06:06
URL: http://nielsensdagar.blogg.se/
Postat av: Björn

Grannen Miss C, de va som tusan!!

2008-05-27 @ 18:22:31
Postat av: Lina

Tackar, tackar... :P

2008-05-27 @ 18:28:59
Postat av: Anders

Mia: Klart det är du... bl a... :-)



Björn: Ja, det är väl bäst att ta till sig era råd o lyda... ;-)



Lina: Eeeeeh!? Jorå så atte... :-D

2008-05-27 @ 19:19:57
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0