Solig uppdatering

Sitter o bloggar på ballisen, inte det sämsta. Dessvärre är täckningen urusel här vilket gör att jag ramlar in o ut ur nätet konstant... Idag har det varit segt, riktigt segt. Småtrist dag med lite lågt humör.. Jaja, höjdpunkterna så här långt iaf: våfflor, sol, värme, Junior Eric... Ja, o lite annat, men det struntar jag i att berätta...

Har inga direkta planer för kvällen, jag skulle ju iofs inte bli förvånad om det blir en grill nånstans. (o ja, vem vet, kanske rent av en gnutta vin...) Kanske tar en sväng förbi Kråm o supportar Stoffe lite oxå...

Hade en inbjudan om att tillbringa helgen på landet i en stuga, men eftersom humöret inte var det bästa idag o jag känner mig inte så laddad för det så tackade jag nej, men tack ändå! Appropå det så borde jag ta mig ut till mitt lilla torp nån dag o se över gräsmattan. Misstänker att det börjar bli lite igenväxt där ute... Funderar faktiskt på att säga upp det, känns inte så kul längre... Dessvärre, för det är ett toppenställe egentligen... Hmm, tål att funderas vidare på...

Nej, nu är det ju fredagskväll då duger det inte att sitta här o blogga bort tiden, dags för annan sysselsättning... :-)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du har gissat rätt och vinner därför... inte ett jäkla skit ;) Upp med humöret, boss-mannen... det finns de som har det värre!!! Och du borde ha åkt bort över helgen (bort från hela skiten) :D Det brukar vara fantastisk medicin mot nedstämdhet! Grill, vin och... vin... är ju finemang salig... Ses i helgen; i dimman!

2008-05-30 @ 19:57:00
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Thess

Har du ett torp? Stort? Vart?

Våfflor lät gott :o)

Hoppas fredagen blev bra för dig :o)

2008-05-30 @ 22:10:04
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Tobbe

...i utpressningssyfte... why you... ;)

2008-05-30 @ 23:36:44
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Anders

Tobbe: 1. Grill, vin ... o vin... Ja, jag kunde inte sagt det bättre själv! :-)



Thess: Jag hyr ett litet torp vid Grensholm nära Roxen. Norra sidan, nån mil från Norsholm. Jo, fredagen blev bättre ju närmre lördag det blev... :-)



Tobbe: 2. Hahaha, man vet ju aldrig, det lät som att du skämdes över att ha varit där...

2008-05-31 @ 09:24:23
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: TheFallenOne

Apropå torp.. Hur går det med min byrå? ;Þ

2008-05-31 @ 12:12:22
Postat av: Anders

TheFallenOne: Hmmm, ja du, det frågar jag mig oxå... :-)

2008-06-02 @ 09:38:54
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0