Snöat in på reggae Del 3

Ja, jag ska sluta pracka på er massa bra musik. Måste bara kasta in ett avslutande inlägg med några länkar... För att ingen lokalpatriot ska misstycka så är det klart att jag ska länka till Skärblackas stoltheter oxå...

Kalle Baah - You are my angel




Missa inte heller en av dom största inom svenska reggae, Anders Siösteen, eller som han kallar sig:
Governor Andy - Girig




Avslutar mitt tjatande om svenska reggae med den något bröliga Ivan Olausson, en av medlemmarna i tidigare nämnda Svenska Akademin. Han går även under artistnamnet:

General Knas - Vänd om



Så, nu ska jag sluta tjata på er... Nästa inlägg kommer inte att handla om reggae, jag lovar... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0