Så här dags får man inte tvätta...

...men vad gör man inte!? Nån gång måste man ju göra även det, o eftersom jag jobbar från typ 8-17 o sen nästan alltid är iväg på nåt på kvällarna så finns det helt enkelt ingen normal tid över för tvätt o sånt... Därför sitter jag nu o väntar på att maskinerna ska bli klara så att jag kan hänga upp dom o sen låta det torka över natten o hämta upp det innan kl 7 imorrn bitti när nästa ska in i tvättstugan. Jag hoppas att jag inte stör damen som bor rakt över tvättstugan alltför mkt... Hehe, lite kan jag allt störa tycker jag, för om jag fått rätt info så är det hon som alltid förpestar hela trapphuset med sin cigarettrök...

Appropå rök så luktar det gräsbrand med pepparmintssmak här nu... Hrm... lite märkligt... :-D

Dagen idag har varit ganska ordinär tycker jag... Typ en femma.. (haha, där kom det, Stoffe) På jobbet var det väl ungefär som vanligt, inga överraskningar där dessvärre... eller dessbättre... jag vet inte...

Sen stack jag hem en sväng o hann bara landa hemma så ringde exsvärmor o hade fixat sallad o godsaker till mig så då bar det av hem till henne för lite mumsigt inmundigande o sedvanligt snack... Kändes ganska ok idag tycker jag, det är lite olika det där. Inte alltid man är på humör för att sitta o lyssna...

Jag har tänkt ganska mkt på min ex-sambo, eller vad man nu säger, på sistone. Jag tror att det beror på att det snart gått ett år sen hon försvann ur mitt liv. Oftast går det ganska bra tycker jag, men det är klart, ibland kommer tårarna o klubbar ner mig fullständigt... Men, men... jag inser ju att det är så det måste få va... Känns skönt att få gråta ut ordentligt ibland oxå... Har dock inte haft lust att skriva för mkt om det i bloggen, så det får va till en annan gång...

Sen avslutades kvällen hemma hos miss L som bjöd på nån slags pastagratäng... helt ok... Från det ena dukade bordet till nästa, tackar, tackar...

Nej, nu börjar nog maskinerna bli klara, så jag säger som Demian: "Jag lyfter min hatt o säger god natt, god natt, god natt!"

Kommentarer
Postat av: Lina

"...så att jag kan hänga upp dom o sen låta det torka över natten o hämta upp det innan kl 7 imorrn bitti när nästa ska in i tvättstugan."

Hahahaha, fy satan va rolig du är!!!!



De är mkt snack om den där gräsbranden, men man får minsann inte se nån... :P



(denna dag skulle jag säga är en... 6(?), men jag räknar kallt med att den kommer att höjas ett par snäpp när jag senare får ge dig stryk! :P

2008-05-22 @ 15:10:58
Postat av: Anders

Jaja, bara för att jag är lite vimsig o hade glömt att det var jag själv som hade satt upp tvätt-tid idag på morgonen så behöver du ju inte hånskratta åt mig... ;-)



Hmm.. mkt snack o lite verkstadsbrand vettu...



Haha, risken finns ju att efter att jag slagit in dig i ringen så är dagen nere på en 2:a för din del, men att den höjs till en 8:a för min del... :-D

2008-05-22 @ 15:21:26
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Hmm, har sett att du skrivit om din exsvärmor tidigare, hon verkar mysig och ni verkar ha en bra relation. Undrar då (om jag får fråga) vad som hände med ditt ex?

Sorry att jag inte skrivit några kommentarer på ett tag :o)

Kramiz

2008-05-22 @ 18:28:04
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Svarat dig med ett mail. :-)

2008-05-22 @ 21:26:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0