Riktigt nice dag...

Ja, tusan vilken nice dag... Har hänt ett flertal trevliga saker idag...

Startade på morgonen med att damma o dammsuga överallt riktigt noga. (Jo, jag vet att jag är knäpp som tycker att det är en bra o rolig start på en dag...) Sen har jag tvättat o bytt i sängen, rena lakan... det är nice det...
Hann med en solning på förmiddan oxå.

Sen blev det en sväng ner på stan o kollade på fjantatarna med för små snoppar som dom kompenserar med att ha alldeles för stora bilar.. :-P Hmm, ränderna går visst inte ur sen den gamla punktiden... "Raggare is a bunch of motherfuckers..." Lyssna här!!! Jaja, trevligt sällskap gjorde att t o m jag stod ut med att kolla på eländet...

Sen blev det en promenad tillsammans med Mr Bror o Miss Brorssambo... ;-)... upp till Borgen där det bjöds på musikunderhållning på hög nivå. Stefan Sundström var där o spelade, riktigt bra tyckte jag. Han hade gjort riktigt bra låtval... Ganska coolt att, som han gjorde, bara spela lite drygt 30 minuter, o att då plocka fram den längsta låt han har gjort... Det tyder på att han har bra självförtroende o ett stabilt förhållande till fansen. Låten är i original drygt 16 minuter, men nu passade han på att snacka lite emellanåt oxå, så den blev nog närmare 20 minuter lång... Hahaha, sånt gillar jag... :-)

Efter Sundström var det kvällen höjdpunkt, Timo Räisänen som lockade di yngre med lite rock n´roll... Ja, inte bara di yngre förresten, jag tyckte oxå han var riktigt bra. Klart positiv överraskning. Jag har inte haft så bra koll på honom förutom hiten han hade för nåt eller ett par år sen, Fear no darkness, promised child, men många av dom andra låtarna han spelade var oxå riktigt bra. Får nog bli att införskaffa lite nytt med honom...

Kvällen avslutades med pasta, pastasås o kladdkaka hemma hos miss L. Dessutom filmen The Hunting Party, klart sevärd... Jag tyckte den var riktigt bra. Vill ni läsa lite vad den handlar om så klicka Här.

Bara att se vad morgondagen kan bjuda på som kan toppa den här dan då...

Kommentarer
Postat av: Thess

Jisses vilken produktiv dag du haft, blir ju riktigt imponerad av dig Anders :oD
Kladdkaka, mums. Brukar göra det men nu var det faktiskt ett tag sen, man kanske skulle.....
Kram kram

2008-05-02 @ 09:49:40
URL: http://mistythess.blogg.se
Postat av: Anders

Hmmm... du menar att du skulle.... baka o komma o bjuda.. Jovisst, det går bra.. ;-)

2008-05-02 @ 10:24:07
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0