Redan dags för helg igen...

Tusan vad fort veckorna går... redan dags för fredag. Man hinner ju knappt vila upp sig mellan helgerna. :-) För det är väl därför det finns vardagar, för att man ska orka med helgerna?

Var iväg o boxades med miss L ikväll. Det gick ganska bra tycker jag, svettigt o jobbigt som det ska va. Det blev dock bara ett 75 minuters pass, för den ordinarie ledaren var sjuk så då blev det en ersättare som körde sitt vanliga pass. Men, men, det gick ju bra det oxå.

Kan ni tänka er, jag har TV:n igång... Hahaha... det är minsann inte ofta, men jag tänkte att jag skulle va lite normal för en gångs skull. Så nu sitter jag o glor på Melodifestivalen... Hmmm... Ukraina.. Ja, hon var ju porrig o snygg... Men, nej just det, det kanske inte är det man ska bedöma... ;-)

Nej, jag låter skiten va igång, men drar ner volymen o drar på stereon igen känner jag... Har plockat hem så himla mkt bra musik på slutet så då är det ju onödigt att slösa tid på att lyssna på melodifestivalskit när man har bra skit i stereon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha din lille förrädare! Skulle ju inte titta på det ju! :-P Jag höll minsann mitt ord och tuppade av i god tid bara för o väckas av världens jätteparty på nedre våningen. Ungdomarna höll sen låda till kl 4.

2008-05-23 @ 12:27:39
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Anders

Se där ja... trevligt... Är det inte brandlarm så är det ungdomar...

2008-05-23 @ 13:18:15
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Hahaha, jaha va de så det var, att man skulle vila upp sig i veckorna?? Har missförstått det där helt då i så fall, hihi.

Här är det nästan aldrig stereon på, utan tv:n :oP

Vi ser nog ganska mycket på tv, fast jag förstår egentligen inte hur vi hinner för vi har ju jämt en massa annat för oss, eller?!Nåja....nu ska ja försöka ta mig i kragen och ut och leka lite heffaklump, ingen lust för 5 öre men men....

Kram

2008-05-23 @ 14:10:13
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Haha, ja då tror jag nog att du helt har missuppfattat det där med vardagar/helg. Tack för mailet förresten, kommer svar senare...

2008-05-23 @ 17:21:30
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0