Idag blir det tårta...

...hoppas jag... Det skulle va smaskens iaf.

Mia ringde igår o hade ställt till med tårtbakning för Mr M fyller år imorrn. Det lät som en utmärkt sysselsättning en solig söndag, att käka tårta på deras soliga balkong. Hmmm... nice-eli-nice-igt...

I övrigt vad finns att säga om gårdagen!? Den blev lugnare än befarat, hehe. Det var på tal om att gå ut en vända o svänga dom lurviga, men när kvällen väl kom så var jag så rackarns trött. Låg hemma hos L, M o M o glodde på ESC istället. Konstigt nog var det dock bara jag som höll mig vaken ända till slutet. Har väl inte så mkt att säga om resultatet, bryr mig ärligt talat inte... Nåja, efter ESC var det ännu segare o lusten att promenera 5 km hem hade försvunnit så det blev övernattning i myshörnan. Så därför har jag just kommit hem o ska ta o ställa mig i duschen innan det är dags att ge sig ut i Folkparken o njuta av vädret igen.

Fick inbjudan av min nya granne igår att komma in o dricka lite kaffe, öl el vin nån kväll. Kan ju va trevligt att lära känna även andra i huset. Eller vad säger du Björn, lyckas jag axla Ingvars mantel!? :-)

Kommentarer
Postat av: Thess

Tårta....mmmm....gott.

Låter som en skön söndagsplanering :o)



Usch, titta du på det? Vart du tvingad? Stackare..hihi

Nää, tycker det har blivit så patetiskt och otroligt tråkigt, då ser jag hellre på eurosport! Men det är ju kul att andra ser på det så att de kan tala om hur dåligt det var så man kan gotta sig i att man gjorde rätt val i år igen :oP

2008-05-25 @ 14:26:15
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Du gjorde rätt val... det var ingen reggae med alls... ;-)

2008-05-25 @ 14:57:38
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Björn

Du axlar Ingvars hustomtejobb med den äran. Vad trevligt med umgände i huset. Lycka till med den nya grannen. Ni passar ihop tycker Mrs A och jag

2008-05-25 @ 15:48:37
Postat av: Anders

Björn: Hmm, jag är ganska tveksam, men det kan ju bero på att jag bara träffat the lady en gång. Svårt att bilda sig en uppfattning då...

2008-05-25 @ 22:53:52
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0