Grill o andra tråkigheter... ;-)

Sammanfattar dagen med några korta rader...

Fattade några trista beslut på jobbet idag som jag gärna hade undvikit om jag hade kunnat, men men... Nu är det som det är, bara att se framåt... Kanske utvecklar vad det handlar om en annan dag.

Blev grillfest i Linköping med Stoffe o Snöret under kvällen. Soft, lite småtrist (sorry att jag säger det, men jo...). Snöret o jag stack till Max o drog i oss några friterade fettklumpar istället... (FEEEEEEEETT!!!!!! MUMMMMMMMS!!!!!) Inte helt fel med lite kaffe heller...

Nej, nu är det toksent om man betänker att klockan ringer typ halv sju, vilket den iofs inte kommer att göra, men ändå. Som det känns just nu så skulle lite sovmorgon imorrn inte sitta helt fel, men vi får väl se hur det känns imorrn bitti...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, kom igen?! Inget går ju upp mot grillat, inte ens McD eller Max eller vad man nu gillar. Grillat är bäst med vitlöksbröd, gröna bönor, sallad, mm, mums :o) (oavsett om det är vegetariskt eller ej)

2008-05-08 @ 17:04:45
Postat av: Thess

Förresten så var det jag om du inte förstod som skrev kommentaren om grillning. Av nån anledning så regestrerades inte det morr Gillar inte när man ska hålla på o byta saker o ting som redan funkar bra!!

//Thess (bäst jag skriver det iaf det andra försvinner)

2008-05-08 @ 17:12:38
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Jojo, jag gillar oxå att grilla... jättemkt... det var nog snarare bara så att sällskapet inte var det optimala, eller kanske om min promillehalt hade varit högre, då hade det säkert varit skitkul... ;-)

2008-05-09 @ 01:29:20
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0