Ett dygn utan blogg...

...så börjar sms:en komma med frågan om vad jag gör... Haha, ja ni... tänka sig att jag har blivit så bloggskadad så att ni direkt tror att nåt är fel om jag inte skriver ett par inlägg per dag...

Men, men... Bäst att uppdatera då...

Igår bjöd kvällen på grill som sagt var. Grill, sol, vin, vin, mer vin, trevligt sällskap, vin, mer sol osv... Ja, ni fattar va!? Mkt vin blev det. Lyckades tappa bort mina solglasögon som vanligt, haha... börjar mer bli regel än undantag att dom inte är med hem, men den här gången misstänker jag att jag o dom skiljts för sista gången. Tur att man har folk som håller lite ordning på mig iaf... Upptäckte nämligen att min filt som vi suttit på i parken låg hemma innanför dörrn när jag kom hem, den hade jag helt glömt. Som sagt var, tur att andra har lite koll... :-) o den gick tydligen att trycka in genom brevinkastet, där ser man...

Risken finns att det dyker upp lite bilder här sen från gårdagskvällen. Jag upptäckte idag att jag tydligen tagit lite kort igår som vanligt... Haha, som sagt var, ganska mkt vin blev det.

Kvällen avslutades hur som helst på Wasa. Mkt folk, speciellt studenter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vaddå aktiv. har varit hemma i snart en timme o inte skrivit ett ord. för mkt djupa tankar om sociala mönste, kultur o människans grund som flockdjur för att orka ta tag i det. Nu blri det omelett! (o sen kaffe)

2008-05-29 @ 13:20:40
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: karin

När jobbar du Anders

2008-05-29 @ 21:26:46
Postat av: Anders

Sandra: En hel timma utan bloggande!? Oj, jag är imponerad... :-)



Karin: Ja du... vad ska jag svara på det!? Jag anar att Inga-lill oxå ställt frågan nån gång...

2008-05-29 @ 21:51:07
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Haha, kan nog lätt bli så om man är en sådan som brukar skriva ofta. Kan ju vara trevligt att vara saknad :o)

Låter som du och dina vänner har trevligt när ni möts :o) Härligt och sitta ute och grilla och hälla i sig lite dryck oavsett om den är alkoholhaltig eller icke. :oD

2008-05-29 @ 23:01:46
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Javisst, kanontrevligt! Bäst att passa på, sånt här väder är det ju inte speciellt många dagar per år...

2008-05-30 @ 08:41:26
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0