Dålig fantasi idag...

...men kastar väl in ett inlägg ändå.

Dagen idag skulle jag nog klassa in som en 6:a på en tiogradig skala ungefär. Ganska bra, strax över snittet... :-) Trots att jag vaknade med huvudvärk som dessutom höll i sig bortåt lunch sådär... Jaja, skitsamma... Gnäll!

På jobbet gick det väl inget vidare, ip-telefonin krånglade o så... Irriterande när det inte syns nåt fel nånstans... Skit! Ett tag då på dan var den nog nere på en trea, nja, fyra kanske, men sen blev det bättre. Dagens höjdpunkter har ju som oftast med nåt sött o fett att göra... Hahaha! Köpte så grymt goda wienerbröd (haha, jag höll på att skriva wienerschnitzlar) som vi käkade efter lunch. Såååå jäkla gott! Fyllning med äpple, kanel, chokladlinser o vaniljkräm.... God damn it, snacka om att det knu**ade  i munnen... (Va,!? Skrev jag det där, nej det tror jag inte...) Hur som helst, rackarns fantastiskt gott var det!!!

Den efterföljande megamuffinsen med äpple var inte heller fel, men då var man ju ganska mätt! :-D

Kvällen har inneburit trevligt sällskap i form av två damer, en liten o en lite större... Gräs, morot, chokladmousse o te bjöds det på. Mums o nice...

Så, det var dom här senare sakerna som jobbade upp dagen till en femma. Den extra poängen får dagen för att jag idag fick veta att favvosarna i Shure Brothers Band kommer o spelar på Wasa 6:e o 7:e juni. Dom är så jäkla bra, ett av mina absoluta favoritband just nu. Kolla in hemsidan, www.shurebrothersband.com, där finns även deras EP, En allsmäktig frekvens, att ladda hem gratis. Härligt svängig reggae med attityd! Don´t miss it!

Så, kontentan av dagen... 6 av 10... Wienerbröd, IP-strul o Shure Brothers Band.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Det var ju tur då, att du missade vårt styrelsemöte idag, för då hade kanske poängen blivit högre ;-).

2008-05-14 @ 21:57:11
URL: http://www.lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Haha, ja det kunde ju ha toppat alltihop, speciellt att få höras Affes kommentarer om messet! ;-)

2008-05-14 @ 23:24:40
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe men jag tror faktiskt att de flesta har lite sånna här "konstiga" funderingar inne i sin hjärna bara det att många kanske inte vågar "gå ut" med det med risk för att bli klassade som psykiskt sjuka eller nåt... men men det är sånt man får ta. :-) Hmm wajnerbreads lät gott.

2008-05-15 @ 10:40:27
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Sant, folk är ju så präktisch... eller försöker iaf ge sken av att dom är det, men längst där inne i deras mörka inre finns det nog trots allt en liten idiot som gärna skulle vilja göra långa utläggningar om storleken o konsistensen på snorgubbar eller varför inte utformningen av godisar... :-P

2008-05-15 @ 10:57:04
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0