Borde sova...

Ja, det borde jag verkligen... ja, sova alltså... Hmm, klockan närmar sig två på natten o vi snackar en helt vanlig torsdag kväll/natt/fredagsmorgon... jaja, skitsamma. Jag tar sovmorgon om inte nån ondsint människa ämnar väcka mig medelst terroriserande sms, lämnar ljudet på just in case nåt viktigt skulle dyka upp, man vet ju aldrig...

Dagen idag har varit soft... extremt soft... Låg ett par timmar i solen i Strömparken, nice-eli-nice-igt värre... Rackarns vilket väder!!! Sen avrundades kvällen hemma hos Mia o Mathias som bjöd på diverse alkoholhaltiga drycker... Mkt trevligt, vem vet, har ni otur så dyker det in några intressanta bilder imorrn... (men ni kan va lugna, nej jag ska inte ta dom grövsta, hahaha) :-D

Nästan så att jag tycker lite synd om Mia som ska upp tidigt imorrn (idag - om ett par timmar) o åka till jobbet, men bara nästan.. hahaha... Du har det inte lätt du, tvingas lyssna på två tondöva grabbar som lirar gura o sjunger konstiga låtar på fyllan... Hehe... Du får ge igen vid tillfälle...

Imorrn blir det jobb hemifrån o på kvällen grill. Lördagen innebär att hjälpa brorsan med familj att flytta o efter det en eller två svängar till Blacka för reggaekonsert. Det ska nog bli trevligt!

Men, men... Nu är det ta mig tusan dags att lägga ner för kvällen... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0