Ännu en torsdag har passerat

Ännu en dag till ända... Nästan ännu en vecka, bara fredan kvar...

Hur ska man sammanfatta den här torsdan då? Inte så mkt att säga känns det som. Den har varit ganska bra, lite bättre på jobbet idag jämfört med dagarna tidigare i veckan, sen om det beror på att vädret har varit sämre eller ej låter jag vara osagt.

Hade en tanke om att hänga med på boxningen idag, men tanken var inte tillräckligt stark, så det sket sig. Har slarvat ordentligt på slutet, ingen träning på typ 2-3 veckor tror jag... Illa, illa, men vad tusan, jag vet ju att jag är så. Det funkar liksom ett tag o sen tappar jag sugen, men den brukar komma tillbaka.

Istället för boxningen så prioriterade jag att hinna med ett besök på Mobilakuten för att se om dom kan göra nåt åt min stackars lur. Den har blivit totalknäpp o lever numera helt sitt eget liv. Den skickar iväg tomma sms till höger o vänster o det går inte att klicka på touchscreen-grejen i mitten, den har halkat ner o lagt sig typ vid åttan, så det går inte så bra med tekniken o mig... Vi har just nu inget bra förhållande, men det kan ju bli bättre. Hoppas på det iaf. Hmm.. jo, dom kunde inte fixa det nu iaf för dom hade inte delen hemma som behövde bytas, så det är bara att avvakta tills i nästa vecka. Skit oxå... Nu har jag iaf fått mitt nya Blåtand-handsfree o det funkar bra. Ringa kan jag göra med telefonen iaf, men det är knappt, ibland råkar man ju trycka fram fel kontakt o så iom att den själv föreslår den person som mobilen tycker att jag ska prata med... :-)

Nu kom det en skön låt i stereon, Dan Viktor... hmmm... men vad heter låten nu då!? Hrm...  "...vad ska vi med mjuka läppar o vad ska vi med varma kroppar om vi inte ger dom till varann " .... ja, vad tusan heter den, nu står det helt stilla här....  Ja just det, Lyckligt slut heter den... "...en sommar till, ett lýckligt slut, där dina läppar blir mitt tidsfördriv...",  "Vad ska jag med mina drömmar om jag inte slösar dom på dig!?" Vackert, eller vad säger ni!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Men sen var det väl en Ericsson du hade också? ;-)

2008-05-15 @ 23:45:17
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Anders

Jo, det stämmer... du menar att jag borde hållit fast vid Nokia!? Hmmm.. jag skyller på min kompis Mia som rekommenderade den här.. ;-)

2008-05-15 @ 23:49:33
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt med svaga tankar.:-P De backar liksom aldrig upp individen. En träningskamrat (alt en valk på magen) är annars bra i motiveringssyfte (läs spark i bakdelen)

2008-05-16 @ 06:25:09
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt med svaga tankar.:-P De backar liksom aldrig upp individen. En träningskamrat (alt en valk på magen) är annars bra i motiveringssyfte (läs spark i bakdelen)

2008-05-16 @ 06:25:30
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt med svaga tankar.:-P De backar liksom aldrig upp individen. En träningskamrat (alt en valk på magen) är annars bra i motiveringssyfte (läs spark i bakdelen)

2008-05-16 @ 06:26:15
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0