Vägskäl...

Ja, det känns som vägskäl är ordet för dan... Kan inte riktigt precisera vad jag tänker på, men det rör olika saker... Finns lite olika vägar att gå just nu känner jag o man får väl se vilka vägar som leder vart. Saker o ting måste hända iaf...

Var iväg o körde ett core-pass på Friskis ikväll. Det var det lugnaste på länge. Knappt ens värt att kalla för träning. Stod o gungade lite... ;-) Det var mest balansövningar o sånt. Inte ens jag blev svettig!!! Då förstår ni vilken nivå det var... Hehe!

Kände mig lite småhängig o trött på förmiddan, men efter lunch åkte jag hem o var hemma ett par timmar. Blev riktigt ledsen över gamla minnen som ploppade upp, o det är så skönt att rensa skallen ibland. Tårarna måste ju få komma ibland. Det blev tusan så mycket bättre efteråt. Lite märkligt faktiskt att det har den verkan, men så är det ju...

Har börjat klura lite grann på en ny affärsidé som kanske kan bli nåt av såsmåningom. Inte helt ny iofs, har planerat för den tidigare oxå, men lagt det på is. Får se om det blir nåt av det den här gången, återkommer i så fall...

Nu sitter jag o njuter av lite stillsam Cirkus Miramar medans jag skriver, riktigt bra musik! Lite pop/visa med konstiga instrument... Mycket fina texter har dom dessutom.

Imorgon får vi våra första flygblad till Hälsogallerian som vi ska dela ut runt om i stan. Det ska nog bli bra, hoppas det kan locka in lite fler besökare o medlemmar på sidan. Så nu vet ni det, när ni går in på www.hälsogallerian.se så kan ni på förstasidan se speciella erbjudanden från några av våra samarbetspartners. Bara för er att klicka in o handla eller boka in massage... :-)
OBS! Erbjudandena kommer att läggas upp under morgondagen (torsdag). Idag länkas man bara till deras hemsidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0