Tuffa papper...

Ojojoj... tur vi är själva på kontoret ikväll... Bara miss D o jag på plats, o jag står för musikunderhållningen... Moahahahaha!!! :-D

PEACE, LOVE & PITBULLS!!! Jo, ganska signifikant för den här dan känns det som. Lite knepig dag, vaknade o trodde jag hade försovit mig. Stressade på som en tok tills jag råkade få syn på klockan som inte alls var så mkt som jag först trodde. Sen iväg till kontoret, fick mess om diverse frånfall bland personalen... Tur man är van.. ;-) Hehe...

Sen droppade Mr T in med ett osedvanligt måndagshumör, men det är lugnt... jag ska inte säga nåt, mitt humör var nog inte heller direkt på topp så dags...

Men nu har jag suttit o peppat mig själv, så imorrn ska jag ta tag i en del grejer som har hängt löst ett tag. Nu måste vi få fart på skiten... (the shit=HG)

Nej, ska jobba en stund till innan hemgång. Det kanske blir ett inlägg till sen om nätet och jag vill, tills dess: Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0