Trööööööött!!!

Jo... söndag natt... snart måndag morgon! Gääääääsp!

Känner mig lite småsliten, mest på grund av mitt sunda leverne misstänker jag. Visserligen har även det osunda fått ta över en del av mitt liv i helgen, men det var inte så farligt tycker jag. Inflyttningsfesten blev lugn och sansad. Mycket god mat (tack miss L!!!), lite lagom med dryck o trevligt sällskap. Avslutade kvällen med ett besök på¨Cromwell där det var karaokekväll med Stoffe. (www.stoffelive.com)

Lördagsmorgonen startade miss L o jag genom att idiot-chocka våra stackars kroppar med en löprunda på nästan 8 km... Det tog emot kan man ju säga... men, jo, vi överlevde det med. Sen var det fullt drag igen. Iväg o handla nya ingredienser o hem o laga till. Sen droppade hela släkten in (ja, mer eller mindre) o fyllde lägenheten med barnskrik, inflyttningspresenter och hungriga magar. Det blev hursomhelst oxå trevligt... Avslutade lördagskvällen med  en romantisk komedi med några vänner. Hmm... alltid trevligt med film, även om just den här kanske inte rtiktigt blev min favorit.

Söndagen har bjudit på en del jobb. Har gjort delrapporter till våra marknadsundersökningar. Så nu kommer måndag o tisdag bli lugna på jobbet innan våra listor fylls på igen.

Var iväg på eftermiddan o körde ett Ki-box pass på Friskis oxå... Det här passet är en kvart kortare än det som vi framför allt brukar gå på, o det kändes. Vi var inte speciellt trötta efteråt, men däremot dyblöta i svett... Jag har börjat svettas helt sjuuuuukt mycket, o idag var det så jäkla varmt i lokalen så redan efter uppvärmingen blev det stora pölar på golvet efter mig där jag legat... Hahaha... NICE!!! :-) Men kul var det i alla fall. Eftersom tröttheten inte riktigt ville infinna sig så sprang vi en stund på ett löpband oxå innan det var dags att springa vidare o inhandla lite thai-mat att ta med. Efter det, ytterligare en liten löp-sväng innan maten inmundigades...

Ja, det var den helgen. Full fart har det varit, hela tiden o det är skönt tycker jag.

Nu ska jag fortsätta msn:a en stund innan kudden lockar förföriskt på mig, god natt!

Kommentarer
Postat av: Nora

God natt!!

2008-03-10 @ 00:49:55
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: Maria

Men vad du tränar då... jag blir ju trött bara av att läsa om det ju :-)

2008-03-10 @ 01:08:03
URL: http://justmyshit.blogg.se
Postat av: Mia

Du är inte klok =)

2008-03-10 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0