Skratta mig till sömns...

Moahahahahaha!!!! Jäkla tokar man har omkring sig... Inte konstigt man blir som man blir...

Hade en underbart rolig msn-konversation nu på kvällen. Haha, vilken nivå... Det blev bara värre o värre o till slut satt vi båda o skrattade högt på varsitt håll... Märkligt sätt att va social på, men jäkligt kul...

Funderade nästan på att lägga ut ett avsnitt från konversationen här på bloggen, men det får nog stanna vid en tanke. Vill ju inte förstöra vänskapen.. ;-) Nyuppfunna ord som säl-proppar och gjup-sko föddes iaf... Fundera på dom, ni! :-)

Aaah... tur man har sitt goda sinnelag intakt iaf, annars hade man väl brutit ihop för länge sen. Det passar inte min personlighet att ligga hemma o tycka synd om mig själv. Puh... tack för dom generna mor o far... Nåt bra iaf... ;-)

Sen att allt tokigt jag gör kan skyllas på generna är ju en annan sak... jag brukar i varje fall försöka skylla på det... Hmm... med bristande framgång iofs, men, men.. försöka duger...

Nej, om man skulle ta o knyta ihop benhögen o trassla sig ner i halmen... Guten nacht alle menschen, som tyskjävlarna säger när dom kommer cyklandes från Rostock!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Och så dags för lite reklam: www.nielsensdagar.blogg.se

Haha =)

2008-03-18 @ 12:49:23
URL: http://nielsensdagar.blogg.se
Postat av: Maria

Ja det är en bra inställning, humor och bra gener är en bra kombination tydligen :-)

2008-03-18 @ 23:10:43
URL: http://justmyshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0