Nya lägenheten

Dags att peta in lite bilder på nya lägenheten...  Flyttade in förrförra helgen, stort tack till er som hjälpte till. Det gick riktigt smidigt tack vare er...

Jag trivs riktigt bra, skönt att komma hem o känna att man kan slappna av ordentligt o njuta av tillvaron. Det är lite småplock kvar att göra, men i stort sett så känns det hyfsat klart... Ja, om man nu blir klar med en flytt o iordningsställning av grejer. Finns väl alltid saker man vill förändra o byta ut o så...


image1


image2


image3


Som synes så har ju t ex inte tavlor kommit på plats än, men det är ingen brådska tycker jag.

Jaha.. nästa inlägg blir nog om företaget jag jobbar på, Citysell, o lite bilder på personalen o så, om jag nu lyckas övertala dom att ställa upp på foton... ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Så du har tagit steget "to the next level". Trevligt... lägger dig genast till favoriterna.
Fin lägenhet föresten.

2008-03-06 @ 23:33:44
URL: http://justmyshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0